24.9.09

Kära göteborgläsare

Detta inlägget är till en särskild läsare som bor i göteborg.
Du vet säkert vem du är eftersom du kommenterar väldig ofta anonymt och läser min blogg mer än vad jag själv gör.

Skriv vad du vill i kommentar boxen som du finner längs ner i varje inlägg. Som du märker själv så tar jag inte bort några kommentarer överhuvudtaget. Men använd inte min blogg adress till att skriva till andra bloggare.
Jag ser allt sånt direkt och anser att det är barnsligt. Att du kanske vill vara delaktig i min blogg efter att skrivit till en annan läsare ."Tack för att du kommenterar hos oss så ofta :)Vi gillar din blogg med"
sen användt min bloggadress säger ganska mycket.

Till personen som äger bloggen niklas or something, so u know it wasn´t me....

7 kommentarer:

Ida Manneh sa...

Sorgligt nog är vissa så dumma i huvudet!
Personen i fråga kanske vill vara gästbloggare hos dig, hihi.
Nää, men allvarligt nån som ville stör sig på att du har många läsare och folk som kommenterar på din blogg och måste leka sherlock.

Anonym sa...

Pinsamt!

MizzMe sa...

DET ÄR JUST DEN PERSONEN I GBG SOM SKRIVER ANONYMT HELA TIDEN, MEN STÖR SIG PÅ ATT ANDRA KOMMENTERAR, PSYKO ELLER VAD?

EN VÄDERLÖS MÄNNISKA HELT ENKELT.
EN SAK FATTAR JAG INTE, VARFÖR SKIVER DEN KEFFA GÖTEBORGAREN I VI-FORM?

Ina sa...

Ja, man hade förstått om de hade skrivit OSS-VI , om du hade haft flera som bloggade på din blogg, så som ni gjorde på PS, kanske kunde varit ett lite mer smartare drag från göteborgläsaren.

Stackaren är en arbetslös och vilsen själ som vill gärna vill lägga ner sin tid på att hjälpa dig och tacka dina läsare.

Det är väl bra teeda, haha, vi höres

Comehate sa...

Kul att du märkte det!...läsaren känner sig ganska stor nu säkert, få ett alldeles eget inlägg.
oj,oj, stora saker!

Tänkte på en grej, du kan väl bara blocka ip-numnret så kommer inte kan inte personen ens läsa din blogg längre. Just a thought

Anonym sa...

Hahah jag tror att jag vet vem det är.

Anonym sa...

Såg ditt inlägg om Finess, a good friend of mine. I like ur blogg, continue!


Hälsningar,
Eva