9.9.09

U decide

Vem eller vilka vill ni läsa om egentligen?!

Har fått lite önskemål om intervjuer jag borde fixa men ge mig gärna mer förslag och skicka gärna musik på "upcoming" artister,producenter m.m eftersom jag är alltid intresserad av att höra något nytt, om det är bra så kommer det helt klart upp på bloggen no doubt!

För ni som läst pussywood bloggen kanske förstår att alla önskningar inte går igenom ifall att ni skulle vilja att jag intervjuar några av dom vi tidigare nämnt. Och den del vill jag inte alls träffa för jag anser inte att de är värda den publicitetet, jag nämner givetvis ingen artist eller så jag inte säljv uppskattar. Vill så klart med stor sannolikhet kunna stå för den musiken som syns på denna bloggen.
Men ge gärna förslag så får vi se vad som blir av.
Vet att alla har en mejl adress till mig för att skicka info m.m det är samma adress som pussywood mejlen: psswood@gmail.com

24 kommentarer:

Anonym sa...

Behöver du ens undra, du ska hooka en intevju med STOR så klart, Mohammed ali för den delen också ,em STOR:::NU

Hustle sa...

Hela Ayla kollektivtet

Erik.W sa...

Göteborgs J-son utan tvivel

Svenskhiphop sa...

Eboi, han är bland dom bästa rapparn, råkar bara vara lite i skuggan just nu, but he will come around soon!

Anonym sa...

Hade varit kul att höra vad Mofo säger efter din intervju nu med Pato och om han har förändrats-

Mizzme sa...

Egentligen hade jag ed tyckt Json med, men han är nog inte så glad efter ditt avslöjande om det där med 50 cent och han har tappat respekten i min ögon, men vad sägs om Ison och fille eller du gillade inte dom?

Anonym sa...

Gör en intevju med Masse om du kan han är tung,

Anonym sa...

Om jag ska vara ärligt så hade det varit kul om du intervjuat Kartellen bara för att, trots att ni varit så negativa mot dom.

Anonym sa...

glaciuz från same blood, en upcoming rapper du måste skriva om helt klart

Anonym sa...

Ta en bra artist från en av vaje små bolagen, same blood, Rmh, Deh din Poi m.m

Comehate sa...

Finess

Anonym sa...

Ni har skrivit om alla ju, det finns inga ni inte skrivit något elakt om, oki, Pato, men sen?

Anonym sa...

Är det ingen som lyssnar på medina längre eller?

Fredrik sa...

Ri-Fa!

Anonym sa...

Henok!!!!!!

Anonym sa...

Kan tänka mig om det är nånstans man vill synas på en blogg just nu är väl här.

HYPE sa...

Svenska akademin

Anonym sa...

Form-one

Anonym sa...

Intervjua gamla rappare och se vart de har tagit vägen och vad de tycker om de nya i gamet.
typ Ayo, Blues, AdL, Feven...du fattar väl?

Anonym sa...

Intervjua gamla rappare och se vart de har tagit vägen och vad de tycker om de nya i gamet.
typ Ayo, Blues, AdL, Feven...du fattar väl?

Anonym sa...

Hörde nyss en låt från en rappare vid namnet Flame, en kille från gbg..du kan väl kolla upp honom lite mer och fixa en intervju med honom. Han kan bli nåt stort.

Anonym sa...

Leslie

Anonym sa...

Jag tycker att du ska intervjua dig själv, vi vet inte något om dig än att du är en pussybloggare.

Natalie sa...

HENOK ACHIDO är ett måste!! Hans musik dödar! Han ÄR Sveriges BÄSTA artist/rappare enligt mig!!