10.1.10

My eyez are on...

Jag har spenderat hela min jul/nyårs helg i Göteborg, och givetvis har inget skvaller undan kommit mig, då talas det om skvaller gällande den svenska hip hop scenen i göteborg. Vi får väl se om jag en dag delar med mig av de saftiga historierna. Men jag tog med mig lite av göteborg tillbaka till er.Det är en del rappare jag tycker ni borde ha ett extra öga på i år...Finess, Dida och många fler men inte minst Pato Pooh så klart, killen som säkerligen kommer att kamma hem Mtv award:en för bästa video.Synnerligen finns det en kille till och första gången jag fick syn på denna personen var exakt året innan, under julhelgen då också. I en rökig liten bar, uppträdde denna personen. Första synen jag fick trodde jag att det var Henok som stod bakom micken. Men då vill jag också påpeka att jag inte hade en vit dag just då. Efter det så har jag inte sett eller hört så mycket om och ifrån honom tills det var dags för min årliga välfärd till götet då jag stötte på honom igen.Med sina intressanta texter och en röst värt att lyssna på, lyckas han kombinera det med ett bra flow. FLAME:


7 kommentarer:

Anonym sa...

Eeuh! vem fan är snubben?

Purple sa...

Anonym, Kan tänka mig att du är stockholmare, för ni har ingen koll på rappare i övriga Sverige.

comehate sa...

han är bara lokal kändins om ens det i göteborg, därför vet ingen vem han är.

Anonym sa...

Han liknar inte Henok nånstans.

Anonym sa...

fett skön text

Mizzme sa...

Såg honom i göteborg en gång då han höll på spela in en video.

Anonym sa...

hahaha, han har dejat en av mina närmaste vänner. lite labil kille